29;e November

Ledsen att jag bara stack igår, men jag var tvungen att hjälpa Lina och Jerry som bråkade så jag pratade med dom båda och försökte hjälpa till lite oså och det blev bättre tillslut :)

Nu har jag klätt på mig och Nicke och jag ska senare till stan, ska kolla lite julklappar oså :) ska bara sminka mig och han ska väl görta sig iordning också så tar vi bussen ner till stan sen :)
För övrigt så var jag vaken till halv 3 igår för jag var inte trött :P Satt och kollade på vänner :D Dom är för sköna alltså :'D Var inte ens trött när jag gick och la mig, men kände att jag kanske inte skulle vara vaken längre ;D Haha .
Ne nu har min hudkräm torkat så ska börja sminka mig, :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Linapina :)

Tack älskling <3 !

2008-11-29 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0