Brrrr, kallt ute!

Nu är jag hemma från stan igen! Gick ner och mötte Lina på vägen sen så gick vi runt och kollade på stan, köpte inget och tur det för när jag skulle ladda mitt busskort hade jag tydligen inga pengar :S arg blev jag .. Ska prata med mamma sen och se vad hon säger .
Annars så käkade vi en varsinn kycklingrulle på gu va gott, mycket gott må jag säga :D Sen så mötte vi också David som var på stan :) Vi stod och pratade med han ett tag, trevligt . Har ju inte träffat han på ett tag den lille pajjasen :D haha . Efter ett tag sen så skulle jag gå hem eftersom jag inte kunde ladda mitt busskort och SJUKT så kallt det är! Man blir ju en istapp av att gå ute ;O Haha men nu är jag inne och varm igen :) Ska snart äta tacos och vänta på mammi :) Resten av kvällen blir det Tv tittande :) Vänner som börjar snart och senare desperata hemmafruar :D Får inte glömma höjdpunkten, Nicke ringer <3 ! Nu ska jag till köket och fixa mat :) PUSS

  
Du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0