Dagen

Helluu, Nicke och jag har nyss sett film, Toy Story 2 :D Fast på engelska, jag har bara sett den på svenska innan så kändes lite konstigt men äh, :) Disney som disney <3
Nu sitter vi vid varsinn dator, Nicke spelar och jag sitter med hans laptopp ;D Jag börjar bli hungrig känner jag, hmm ..

Idag var vi iaf nere på stan ett tag . Vi mötte Tessan där också så hon gick med oss :) har köpt julklapp till mamma nu också, Nicke är med på den också . Så nu har jag bara hmm, 9st kvar -.-
Mamma - Klar
Nicke - Klar
Tjomas
Pappa - ?
Lotta  - ?
Nikita - ?
Lina - ?
Mormor - ?
Morfar - ?
Cristian - ?
Sofie - ?
Ingen aning om vad jag ska köpa men ah .. Jag hittade en UNNDERBAR väska på stan alltså! kan inte släppa tankarna från den, men det visade sig att det var äkta skinn så den kostade runt 1300 :- om man ändå kunde ha pengar till allt .. Jaja önskar mig ju en ny väska i julklapp så får säkert en fin en :) Men den väskan allstå .. ååh . Måste allt vara så dyrt ?????

jaja .. nu ska jag väl göra något men vet itne vad dock .. Orkar inte fota dagens outfit heller, ah Puss


Ge mig sommar och sol <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0