En lång dag på stan!

Nu är jag hemma efter en mycket lång dag på stan med min kära vän Linn :)
Vi sprang runt på stan och Linn köpte julklapp till sin pojkvän, sen köpte hon en jätte fin väska och 2 ringar till sig själv, mycket fina :)!! Jag sprang runt som en jojjo och letade efter julklapp till Nicke, stackars Linn .. Sprang överallt, haha . Men tillslut så hittade jag en, hoppas att han blir glad bara .. Jag tycker det är så svårt att köpa grejer till killar, har alltid tyckt det .. men men :)
Sen när vi skulle åka hem, det stod att spårvagnen(2;an) och det stod att den kulle komma om 6min . Vi väntade och väntade, blev bara kallare och kallare . Efter 40 j'vla minuter stod det att det skett en olycka och spårvagnarna ska ersättas med buss! Då stod det 4 min, men sen 13! Linn och jag fick damp och gick till 3;an så stod den där, men vi båda hadeså ont i fötterna, de var som istappar alltså! Så vi orkade inte springa men hann som tur var ändå .

När jag kom hem tog jag av mig mina blöta,försmå skor och mina blöta strumpor och kröp ner under en filt . Önskade att Nicke kunde vara hemma för jag frös såå .. Men nu är jag någorlunda varm efter att ha legat här ett tag ^^

Nu ska jag barata det lugnt och se på tv, mamma har tagit med sig mc donalds så ska äta det också:)
Hörs senare eller imorn, PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0