Fixad och klar!

Nu har jag gjort allt jag ska, fast jag är fortfarande hungrig trots att jag ätit .. Men jag ska käka tacosen sen igår när jag kommer hem igen :) För nu ska jag nämligen ner till skan med Lina :) Dock måste jag gå ner .. Men äh lite motion har väl aldrig någon dött av :D Fast det lär bli lite tråkigt eftersom jag varit så duktig och slarvat bort min handsfree .. Men men .
Jag tänkte slänga upp en bild på mig&mina kläder som jag har idag så hörs vi efter stan sen :) PUSSPUSS


*Byxor - JC
Tröja - Camden market, London
*benvärmare - Mammas från när hon var ung

Ursäkta min dåliga kamera -.-
Ne nu ska jag till stan, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linapina !

Söt du är min älskling :D ! <3

2008-11-25 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0