Fredag ^^

Nu är det fredag och äntligen helg :):)
Ledsen för dåligt uppdatering idag, men när jag är med Nicke så vill jag inte vara tråkigt och sitta vid datorn, vill helst umgås med honom då :) Fast nu är han och handlar med sin mamma så tänkte passa på att skriva ett inlägg . Har fotat dagens outfit som ni får se snart . Har inte gjort så mycket idag egentligen, städat lite här hos Nicke, annars tagit det lugnt mest, fixat mig iordning oså .
Nicke och jag kollade på film förut, flubber :D Lika bra som när man var liten haha :D Jag ska snart ta mig något att äta också tänkte jag, för vi ska inte äta förns senare med Nickes mamma och jag måste få något i kaggen innan det :) Vet inte om jagg bloggar något mer idag så ha en trevlig fredag :) !!!

Dagens;
*Äta
*Vänta på Nicke
*Äta med Nicke&Hans mamma
*Se Idol


* Leggings - H&M
* Tubtopp&bolero(sitter ihop) - Gina trocot
* Vitt linne - Ullared
*Halsband - H&M

Nu ska jag äta, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0