Go'morgon (:

Nu är jag vaken, eller jag vaknade första gången vid halv 9 då jag låg och sms;ade med en gammal vän :) Vi bestämde att vi skulle ses på fredag och när vi sms;at klart bestämde jag att jag skulle sova mera . Haha!
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle somna för jag var inte så trött men det gjorde jag, vaknade vid 11 ungefär :) Det tog en stund innan jag tog mig upp ur sängen, hah ;D
Jag har kommit på en grej, jag kan verkligen inte sitta vid datorn utan musik . Det är säkert så för många, men även om det är mitt i natten så sitter jag med låg musik . Det är så skönt att höra något när man bara sitter still och inte gör allt för mycket :D MusikMusikMusik <3 Haha

Såhär ser dagens upplägg ut:
*Duscha
*Äta frukost
*Välja ut kläder
*Blogga outfit?
*Vänta på Lina/Träffa Lina
*Ut&Leka i snön? :D


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

god förmiddag säger jag då :) hehe har suttit på jobbet i 4 timmar redan..

2008-11-25 @ 11:37:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0