Gör ett försök igen :)

Nu är jag tillbaka med en 4;e blogg, haha! Jag hoppas på att jag kommer ha den här kvar lite längre än de andra ;) Jag har iaf suttit i säkert 3 timmar och fixat och donat med den :) Blev rätt så nöjd, fast jag kommer nog inte ändra designen så ofta eftersom det tar sin lilla tid, haha (;

Idag har jag haft studiedag och sovit till halv 2 mycket skönt! Haha . Annars så har jag bara tagit det lugnt och suttit här . Det är ju måndag igen och Nicke åker den här veckan till Örebro och Stockholm .. Försökte även idag att få honom att stanna men det gick lika bra som vanligt eftersom han måste jobba så åkte han .. Förstår inte sjäv ibland hur jag kan stå ut med att sakna honom så mycket .. Men jag får ju träffa honom på torsdag igen och det är bara bra att vi får sakna varandra tror jag . Annars skulle vi nog ses för ofta .
Den här veckan kommer nog gå rätt fortändå tror jag

Måndag; Studiedag - Nicke åker
Tisdag; Studiedag - Träffa Lina
Onsdag; Skola, slutar 11.40 - Träffa Linn
Torsdag; Skola, slutar 15.50 - Nicke kommer hem

Jag har för en gångs skull något att göra i veckan, annars brukar jag bara sitta och glo . Haha :)
Men nu ska jag nog ta mig något äta, vem vet jag kanske bloggar sen igen ? (;
Haha PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Micke

Va snygg den blev, nya bloggen... :)Dutti :)

2008-11-24 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0