HejHej!

Jag försov mig imorse och vaknade 07.45 är jag brukar gå 07.30 -.- Jag kom till skolan vid 08.40 ungefär så kom 20 min försent dock ..  Så därför hann jag inte blogga imorse för att jag är så morgontrött! meeeeeeen men .

Nu ska jag snart få reda på vad för betyg jag kommer få i Sällskapsdjur, jag vill ju ha VG men får se hur det blir med den lixom .. Annars idag så har skolan varit jätte seg ;O Fast Emma&Lollo har gett mig goda skratt :D Hah

När jag kommer hem ska jag städa i mitt rum och packa väska
Hahahaha Emma är galen! Jagar mig med en sopkvast !!

Men iaf när när jag kommer hem så ska jag fixa lite, sen så måste jag ringa grizzly för jag ska börja min praktik där nästa vecka . SEN så ska jag ÄNTLIGEN träffa min älskling :):):):):):)
Jag bloggar nog när jag är hemma sen, lägger upp bild på min klädsel också om jag tog en bild imorse, kommer inte ihåg om jag hann, haha :D får se vad som finns på kameran (;
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0