Jag har tråkigt ..

Usch ja, jag har jätte tråkigt men är inte alls trött .. Har verkligen inget att göra :S Och inget att skriva om heller så det här inlägget blir jätte tråkigt x) Jag har inte gjort alls mycket sen jag kom hem, bara suttit här och kollat på tv . Jag har pratat lite med Nicke i telefon också, men vi har inte så mycket att säga till varandra ibland och det är så tråkigt tycker jag =/ Vill ju prata med honom när han är borta, men ibland är det helt tomt i skallen och då vet jag inte vad jag ska prata om lixom .. Usch vill inte att det ska vara så =/ Tycker ju om att prata med min älskling i telefonen <3 Men men ..

Har inte mycket mer att skriva, vill att Nicke ska komma hem .. Blöh, är helt nere nu ..
Men jag ska väl se på tv, höre att scrubs var på 6;an nu så .. Hoppas jag kan somna sen .
Hörs imorn . PUSS&Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0