Klar :)

Sååååååååååååååå, nu är jag klar med att städa rummet, :) Jag hatar att städa -.- och det vet dom som känner mig, hah :D Har alltid stökigt i rummet, men mamma blev lite arg igår så det var bara att städa! heh ..
Jag har också packat väskan som jag ska ha med mig till Nicke . Man kan ju tro att jag ska vara borta hur länge som helst, men vi sover ju hos mig på Söndag ;D JAJA lite kläder ska man väl ha att välja mellan ? :D
Nu kom mamma tillbaka med all tvätt från tvättstugan så ska packa ner mina underkläder sen åka till Nicke :) Vet inte om jag får skjuts eller om jag ska åka spårvagn, men det är sånt som märks, :) PUSSSSS


Har har ni min packning :D Äh det är väl inte så farilgt? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0