Mätt och glad :)

Nu har vi ätit oss mätta alla 3 :) !! Nicke och hans mamma gjode en jätte dog tacopaj, jag hjälpte inte till så mycket . Skäms på mig :O Haha . Vi har skrattat och pratat och nu är Nicke och lämnar en extern hårddisk till en arbetskamrat sen skulle han komma tillbaka :)
Jag ska försöka hålla honom vaken ett tag så han inte går och lägger sig 20.30 son förra veckan :O Inte kul alls =/ Haha, men han lär väl somna medans jag kollar på idol om han inte startar sin laptopp förstås :)
Usch måste diska också, det är ju inte alls kul! Nej nej .. Men det är ju något man måste, annars sitter det fast matrester som aldrig lossnar tillsut, haha .
Nu kom Nicke tillbaka så ska vara social :) PUSSPUSS


Jag älskar dig till max <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0