Mörka tider ..

Usch tycker det är jätte hemskt att gå hem från skolan och det redan håller på att bli mörkt =/ Vi fick även sluta 1 timma tidigare, (kl:15.00) och ändå är det nästan mörkt .. Usch jag vill ha sommar!

Nu har jag hjälpt mamma lite, och vi ska snart äta . Måste börja städa också för annars kommer jag aldrig iväg till Nicke och jag vill åka till honom så fort som möjligt! Saknar honom ju! Sen måste jag packa väskan också och mamma har äntligen börjat tvätta :) Just det, jag ringde Grizzly min praktikplats och PINSAMT var det! Hatar att ringa och presentera sig o hålla på :O Men ah man måse väl lära sig någon gång ;P
Ne snart skäller mamma på mig, hah ! PUSS



Såhär har jag sett ut idag.
Jag tog visst en snabb bild i all stress, med ytterkläderna och allt x) Haha
Ser ju rätt så trött ut också, men ah ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0