Dagen efter!

Hallå alla glada männsikor!
Tänkte berätta om vår trevliga kväll på Hugos igår!

Vi kom hem vid 9 tror jag från Johannans studentmiddag och då började jag Tess&Josse fixa oss och förfesta lite :) Vi pratade, skrattade och hade allmänt kul! Sen vid 11 så tog vi spårvagnen ner till resecentrum och gick till Hugos!

Först när vi kom dit var det inte alls mycket folk, men Tess, Josse&Jag struntade väl i det och dansade på som aldrig förr! Efter en stund så kom också Lina och Jessica och partade med oss! Ungefär vid samma tid så började det ramla in mer folk och så småningom var det fullt på dansgolvet!  Jag trodde ärligt inte att det skulle bli så kyckat som det blev! Vi hade så sjukt roligt så det inte är sant! Vi dansade tills vi inte kunde stå på fötterna, sjöng eller ah skrek med i låtarna och hade allmänt jävla roligt :D !! Det måste vi göra om brudar!



Dagens planer då, Josse och jag ska antaglign en sväng till Linköping :)
Puss på den


Kommentarer
Postat av: Tess

Det var as kul fan :D! nästa helg igen<3

2009-06-13 @ 14:23:23
URL: http://metrobloggen.se/Theresewedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0