:)

Hej på er, allt bra?
Jag gick upp precis, har lgat och latat mig i sänge hur länge som helst . Underbart! Är jätte hungrig så ska ta mig något att äta snart :) Vet inte riktigt vad som händer idag, Josse har praktik till 5 så får väl se vad jag gör fram till att hon kommer :)

Igår så åkte hon&jag till Linköping till Emma, Lollo&Patrik . Vi kollade på film och hade allmänt trevligt, dock kollade vi på en skräckfilm och jag hatar skräckfilmer, men jag har sett värre än den vi såg så det var lugnt men jag blev ändå livrädd . Jag och Josse satt och höll om Patriks ben när det blev som läskigast, haha! Jag höll om Josse också ^^ Puss på den

Ne nu ska jag ta mig ngt att äta! Hörs!


Gårdagens :)



Who will I be? I's up to me ..

Kommentarer
Postat av: Therese Marie

Det var supertrevligt att träffa dig också gumman !!=)

2009-06-15 @ 15:30:24
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0