Ny mobil!

Har varit hemma i några timmar nu ochtagit det lugnt med min mor :)
Vi har varit och handlat och så har vi käkat pizza  kollat på tv :)

Var ju på stan och träffade pappa vilket var hur trevligt som helst, :) Vi tog en fika tillsammans och pratade massor . Sen träffade vi även min käre bror på stan så pratade rätt mycket med honom också, inte varje dag det händer om man säger så . Vi gick runt på stan och kollade lite oså :)

Jag fick även en ny mobil av Cristian! Har man en snäll bror så har man! Inte en ny om ni tror det alltså, en som han haft innan :) En Samsung Soul! Har velat ha den och nu har jag den :) TACK snälla Cristian, finns ingen bättre bror <3 Jag håller på att skicka över bilder o grejer från min andra telefon och det tar 100 år .. Aja sånt man får leva med ;)

Snart så ska jag gå ut o gå med Lina och Alex och Akilles ska också med förstås ;)
Hoppas alla haft en fin dag :) PUSS


Här har ni den :)
Känns lagom konstigt att gå från sony ericsson till
samsung, speciellt när det är touch i mitten! Men jag vänjer mig nog (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0