Soligt idag igen!

Kom nyss in för jag har solat sen halv 12 ungeför och nu är jag hur varm som helst och rastlös! Jag vill soma ler egentligen men jag blir så rastlös när jag inte kan bada också så jag gick in istället :) Det enda negativa med vädret idag är väl att det blåser lite för mycket, tycker om att det fläktar men det blir nästan lite för mycket . Men så länge det inte regnar är jag nöjd!! :)

Vid halv 4 så ska jag träffa pappa :) Det ska bli trevligt!
Nu vill mamma att jag ska följa med henne för hon ska skjutsa mormor och morfar till västljuten ett ställe där jag varit varje sommar i hela mitt liv :) Får se om man kanske hinner ta sig ett dopp? Det skulle vara skönt faktiskt :) Ne nu ska vi åka! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0