Stan

Hej på er!
Nu är jag hemma igen!
Det har varit hur kul som helst att träffa Tessan . Vi gick en sväng på stan sen så åkte vi till Eber för Tessans kompis skulle ta studenten! Snacka om att man blir avundsjuk! Längtar verkligen tills nästa år, då är det min tur!!

Efter det så åkte vi tillbaka till stan och gick en sväng, Tessan käpre en jätte fin klänning och sen så bjöd hon mig på fika snäll som hon är :) Sen blev hon tyvärr tvungen att dra sig så då åkte jag hem och nu är jag hemma :)

Jag ska snart ta mig något att äta sen ska jag väl se en film eller något .
Jag ska möta Josse i Linköping sen också så hon får lite sällskap därifrån och hem hit :)
Puss på't

,
Dagens :)


Bästa Tessan som bjuder på fika :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0