Tatuering, javisst!

Hej på er!
Sitter här och är lite småhungrig . Har inte ätit så mycket idag så borde göra det, får ta och slänga ihop något! Jag är inte på så bra humör nu för tiden, det pendlar lixom upp och ner .. Så bloggar jag inte har jag inte humöret uppe tillräckligt . Tänkte iaf berätta att när jag var i linköping så inskaffade jag mig en tatuering! Den är inte klar än men jag är heltnöjd än så länge :)

Imorn är det skolanslutning och sommarlov! Skön som tusan! Dock känns det fortfarande pissigt att jag inte har ngt sommarjobb .. Men jag får skylla mig själv som inte sökt fler än de jag sökte ..

Ne nu måste jag käka! Puss


Såhär ser den ut, och den ska bli som på
den lilla bilden :) Vad tycker ni?

För er som undrar varför jag tatuerat in en G-klav så är det för att musik är något och älskar och som jag alltid brunnit för! Jag gick i musikklass i 6år från 4;an - 9;an och sjunga är underbart och jag kommer aldrig sluta med det! Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0