Uppe med tuppen

Go'morgon på er!
Just nu känner jag bara för att slänga mig i sängen och somna om .. Meen vid 9 så ska jag vara hos min mormor&morfar för jag ska hjälpa mormor att städa :) Inte all för roligt meeen jag gör det ändå .

Snacka om att jag redan har vänt på dygnet, Josse och jag sov till halv 1 igår och var vakna till 2, samma sak natten innan .. Aja det hör ju till sommaren (;

Lite senare blir det att åka en snabbis till Linköping  för att lämna pengar till Patrik till midsommar oså, men vi ska bara åka dit sen ska vi åka hem igen för Josse kommer vara helt slut efter praktiken så hon vill vara hemma och ta det lugnt . Det får helt enkelt bli ett snabbt besök :)

Ne nu ska jag sätta min på cykeln och åka!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0