Västerås

Hej på er :)
Det har varit en riktigt härlig dag idag, eller det är det fortfarande :) Har varit hemma hos Linn och solat+badat i hennes pool, hur skönt som helst :) Can och Akilles busade som jag vet inte vad, de tröttnade aldrig haha . As sööta tillsammans :) Vi pratade om lite allt möjligt och hade det trevligt :)

När jag kom hem så gjorde mamma pannkakor åt mig, eller vi turades om att steka ;D Hon åkte till sthlm sen och då började jag packa för idag ska jag och Patrik åka til västerås . Kommer antagligen vara borta till söndag nästa vecka och vet inte om jag kommer kunna blogga något mn det märker ni ju (;

Ska väl fortsätta packa nu :) Tog massvis med kort idag men jag kom på att jag inte har ngn usb kabel till den här telefonen så måste fixa det! Hoppas ni haft en fin dag och får en fin vecka! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0