I Kungshamn

Hej på er!
Just nu sitter jag vid Thomas dator här i Kungshamn. Vi kom hit vid 10 igår kväll, det var en lång resa. Jag sov mest och lyssnade på musik. Jag förstår inte hur mycket packning vi lyckas få med oss varje gång alltså. Tänk om Linn skulle följt med? Seriöst hon skulle få sitta på taket haha! Nej men det var tråkigt att hon inte kunde följa med men så är det ju.

Idag så fyller Thomas pappa år så vid 2 kommer det gäster och då ska vi käka smörgåstårta och lite så. Det blir trevligt. Annars så ska vi gå en sväng till smögen och kolla båt race och kanske fota lite om vi lyckas få en bra plats dvs. Hoppas att ni har det bra kära läsare. Håll utkik för det är nog inte sista gången jag bloggar här. PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0