Duktigt Elin!

Jag känner mig riktigt duktig måste jag säga! Jag har gjort ett prov idag som jag blev godkänd på och 2 andra uppgifter den här veckan. Känns riktigt bra faktiskt! Jag var nyligen och hämtade ett paket från H&M med en skinjacka till mig och ett par leggings i fel storlek till mamma men hon orkade inte skicka tillbaka dom så jag fick dom. Tack mammi!

Annars idag har jag bara varit i skolan, var riktigt trött där ett tag!!
Nu tänkte jag att jag skulle plugga lite sen blir det tv kvällen lång!



Vill ni veta en rolig sak?
JAG FÅR MIN STUDENTMÖSSA IMORN!

Kommentarer
Postat av: Madde

Va duktig du är sötnos :D och kläderna va najz :)

2010-03-16 @ 18:49:01
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0