Gårdagen

Hej på er!
Just nu sitter jag i skolan och ska börja på ett arbete om hästrasen frieser, fina hästar det där! tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår!

Jag, Rille och Linn åkte upp till stockholm för att hälsa på Linns kille Victor som var på kurs i där. Riktigt rolig bilresa upp måste jag säga! Vi skrattade som bara den när vi åkte, haha kramp i magen. När vi hämtat upp Victor så åkte vi vidare till Heron City, någon mer som visste att man inte fick fota där inne? Jag blev as tjurig när en vakt sa till mig. Fattar inte varför man inte skulle få göra det? Tror dom att jag ska göra ett eget heron city i mitt rum eller?! haha, skitsamma..

Vi gick runt lite, sen så käkade vi pizza, pratade och hade det trevligt.
Vid 9 så var det dags för bio. Vi såg Farsan, klockren! Skrattade hela tiden! Dock tjöt jag som bara den när en kille skulle avliva sin hund, usch usch.. Efter filmen så bar det av hemåt och jag åkte till Josse och sov hos henne. Jag måste säga att det var en riktigt trevlig kväll! Tack till Linn, Rille och Victor. Jag hade iaf jätte kul och det verkade som de andra också hade det. Vi få ta o göra om det någon gång!

Ae nu måste jag börja med mitt arbete.
Efter skolan är det plugg som gäller. PUSS



Många bilder jag tog va? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0