Glad Elin!

Tänkte berätta för er att lilla jag har fått en ny telefon!
Mamma sa att jag skulle få en i studentpresent men jag trodde inte jag skulle få den så snart. Vi for iväg till elgiganten igår och jag trodde bara vi skulle titta på den men helt plötsligt satt jag och pillade på en ny telefon här hemma! Jag är riktigt nöjd måste jag säga! Dock känns det lite små konstigt att gå över från sony ericsson till samsung men detär ju en vanesak. Igår kom även mina studentskor! Helt underbara och jag älskar dom! Riktigt sköna och lätta att gå i. LÄNGTAR tills jag får använda dom!k

Nu ska jag lägga mig i ett bad, jag har sån huvudvärk.
Jag har tagit en tablett men tänkte läggamig i badet en stund. Puss på er!

Samsung jet s8000


Älsklingar!

Min mamma är den bästa som finns, bara så ni vet <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Tar du Studenten 2010?

Passa då på att tävla om ett flak för 50.000 kr och en mingelfotografering till er skiva.

Och om ni redan har en mingelfotograf till er skiva, varför inte tävla om en till? Eller kanske till er slutskiva eller liknande?



Tävlingen arrangeras på min blogg Stockholmsjenna.blogg.se i samarbete med ilovestudenten.se. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-studentenflak-och-mingelfotogra.html

2010-03-28 @ 11:33:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0