Go'morgon!

Hej på er!
Jag är vaken ovanligt tidigt måste jag säga! Iallafall om man tänker på att jag inte somnade förns vid 4.. Men men kan man inte sova så är det bara att kliva upp!

Vi hade jätte roligt Lina och jag igår. Dock blev det inget hos David. Men Lina och jag drog till krogen och dansade loss ändå! Riktigt roligt fast vi var inte kvar så länge för båda började bli rätt hugriga så vi åkte till mcdonalds. Jag undrar hur världen hade ett ut utan snabbmat, vad tror ni?

Väd händer idag då?
Jo. Jag ska en sväng förbi min käre far och ta en fika och ha det trevligt. Jag ska även prova min balklänning igen, kjolen var ju för stor sist så får se om den passar i mindre storlek, håll tummarna! Den får jag ju även träffa lille Dizel pojken! Eter jag varit hos pappa (beroende på hur länge jag stannar) så ska jag nog gå förbi David. Hoppas att alla haft en trevlig fredag och får en fotsatt trevlig söndag! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0