Helg ljuva helg!

Hej på er!
Äntligen helg eller vad säger ni?! Igår gjorde jag nog inget annat än o sov. haha! Jag kollade på film mellan gångerna jag sov och pratade med Josse i telefon men tillslut så somnade jag och sov hela natten. Så jag kan ju inte säga att jag gjorde allt för mycket igår ;P

Idag ska jag göra lite mer än att bara sova faktiskt!
Jag ska snart ta o äta lite frukost sen så ska jag börja städa i mitt rum vilket behövs som vanligt. Sen ska jag väl se till att äta någon mat (hatar att laga mat till mig själv och äta helt alone) haha .. Men ikväll så ska jag ntagligen till David på fest(?) Jag ska nog till honom iaf, får se vad som hittas på.

Ae nu ska jag börja städa mitt rum!
Jag vågar inte lägga upp någon före-bild haha.
Ni får se när det är städat o fint istället ;D PUSS


Lyssna och njut

Svar till Tess; Jag lägger upp bilderna o de från romme när Josse skickat det eller nästa gång jag är hos henne ska jag se till o fixa det!

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra gumman ;)<3

2010-03-21 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0