Hos Josse!

Go'dag!
Sitter hemma hos Josse och dricker cola och käkar choklad!
Göttans till oss. Vi sitter och lyssnar på Björn Rosenström också, snacka om minnen från när man va liten! Annars idag då? Skolan har vait hur seg som helst! Jag och Lollo lågo sov på häst lektionerna. Det är så sjukt segt att ha 2st 90minuters lektioner efter varann, samma lektion också. Men Lollo och jag tog en varsinn powernap! hah.

när jag kom hem så käkade jag och hjälpte mamma med tvätten, sen fick jag skjuts av mormor och morfar till Josse så nu sitter vi här och sjunger! Hoppas att alla haft en fin dag. PussPuss


Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: Tess

När kommer allt ifrån Romme? :)

2010-03-19 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0