Kvällspromenad!

Lina skrev till mig på msn att hon skulle ta en promenad med Tito och jag frågade ominte jag och Akilles kunde hänga på. Så vi möttes vid strömmen sen gick vi upp till eber ungefär och där i närheten fanns denen hundrastgård där vi släppte dom. De lekte som bara den kan jag ju säga! Riktigt kul o se att de kom så bra överrens! Visst de ''bräåkade'' ju lite med varann men det är ju självklart bara för att de skulle göra upp om vem som var störst ;) Ingen blev ju skadad eller något fde bara morrade åt varann inge farligt.

Jag är helt slut nu! Tänk att man kan li så trött av lite frisk luft.
men det var riktigt skönt att gå faktiskt! Cristian var oh hämtade Akilles nyss så nu är jag ensam hemma, ska svart springa iväg och köpa cola. Riktigt cola sugen är jag! Hoppas ni haft  trevlig kväll för det har jag :) PUSS








^Här ser dom lite smått tjuriga ut på varann.
Haha eller vad säger ni? Dom gick jätte bra ihop så var int oroliga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0