Lite sol iaf!

Hallå!
Jag ska nart hoppa in i duschen. Jag var nämligen med Josse o Tess o solade så nu är man liiite brunare. Dock så har Josse sagt att man inte ska duscha förns 5 timmar efter man solat meeeen jag vet inte om jag klarar det.. haha ae det blir att ta en dusch! Annars idag så har jag bara vait i skolan, solen tittade ju fram på morgonen, härligt härligt! Man kan ju hoppas på att den fortsätter med det.

Mina linnen kom ig förresten, liite stora men de krymper nog lite smått i tvätten sen sitter allt lite stort när man inte har lika stora tuttar som Josse ;) haha. Nu ska jag duscha sen blir det TV för de desperata hemmfruarna är ju tillbaka ;) !! PUSS


Bilder från idag.
Se bara så härligt det är med blå himmel och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0