Lördag

Så vad händer en lördag som denna?
Den börjde med att jag vaknade halv 8, WTF?! haha. Vid 8 ville Akilles gå ut så det var bara att kliva upp och gå ut med honom. Dock fick jag gå ut  med honom 3ggr på 2 timmar. Vet inte vad det var med honom, han gick o pep hela tiden så det var ju bara att se glad ut och gå ut med honom.

Sen la jag mig och kollade på Mio min Mio, snacka om att man får minnen från när man var liten! Dock somnade jag så jag såg inte hela, men det var skönt att få sova igen, fick väl sova 2-3 timmar. Jag vaknade iaf vid 2. Sen dess har jag kollat lite bloggar och varit ute med Akilles en yttligare gång. Lina slutade jobba för en stund sen så ska träffa henne och dra ner til tmpo o köpa groggvirke för ikväll ska vi till otten o röja! Någon mer som ska dit kanske? Jag har lite halvt bestämt mig vad jag ska på på mig, får se om det blir leggings eller jeans? Vet inte om jag orkar ha väska.. Jaja får se hur det blir helt enkelt!

Nu ska jag ta fram maaat så jag kan äta sen! PUSS

Jag skulle ha lagt upp en video där jag redade Akilles igår men den funkar inte ?! Får se om den funkar senare, irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0