Min dag

Hejsan hejsan!
Hoppas allt är bra med folket där ute!
Själv är jag väldigt trött och får kämpa för att hålla mig vaken men jag ska klara det! Jag får så himmla svårt o sova annars. Så vad har fröken Sagmar gjort idag då? Jo.

Jag har varit i skolan, vilket har varit helt okej. Dock höll jag på att somna på engelskan men jag lyckades hålla mig vaken! Idag blev det även att bestämma sig för att åka til romme på friluftsdagen nästa vecka!! Skolan betalar nämligen vad det kostar att hyra skidorna och allt möjligt så vi elever behöver bara betala 100kr!! äldigt billigt! Jag ska ge mig på o åka blades hade jag tänkt. Vi får väl se om jag kommer hem hel eller med gips överallt, äh det går nog bra!

Efter skolan gick jag hem o la mig framför tv;n, jag höll på o somna där med men då plingade det på dörren! Michael kom hit och vi gick en sväng till öb sen gick vi även till eneby så jag kunde ta ut pengar oh till en blomsteraffär. Det blev en redig promenad i kylan. Det var riktigt skönt o komma in sen kan jag ju säga! Michael o jag gjorde väl inte allt för mycket, pratade mest. Som vi brukar!
Sen han åkte hem så har jag ätit, glott på tv och snart ska jag ner i tvättstugan en sista gång! Tvätten får nog hänga kvaröver natten i torkrummet tror jag. Hoppas alla haft en härlig dag! Puss på er!

Tänkte ni skulle få se lite bilder från dagen!



Var i skolans djurhus och fotade lite med :)






Kommentarer
Postat av: angelicaa

sv: köp den! :) har inte fått min ännu, men den ser fin ut ;D och den är ju billig! ;D

2010-03-03 @ 22:58:31
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0