Sova?

Seriöst så funderar jag på att gå o lägga mig snart, jag är så jäkla trött! Dock vill jag ju se de desperata hemmafruarna på 5;an sen och Cougar Town! Men jag är rädd att jag kommer somna innan, vi får se helt enkelt!

Idag har jag inte gjort allt för mycket, fått smått panik över hur mycket jag har kvar i skolan sm ska vara klart innan 3;e maj och allt annat skit jag ligger efter med .. USCH jag blir så sur på mig själv! Men jag ska göra så gott jag kan, mer kan jag inte göra så får jag se var jag hamnar sen. Jag har också nördat lite i de 2 foto böckerna jag fått låna av Thomas mammas kille. Nu ska jag allt lära mig lite mer! Älskar o hålla på med kameran och se framsteg på hur man tar bättre o bättre blider. In o kolla på några av måånga bilder Thomas tagit, klockrena enligt mig! Jag ska nog ta med mig kameran när vi åker till romme på torsdag och fota lite. Vilket påminner mig, jag måste fortfarande packa! Jag ska sova hos Josse imorn så jag slipper gå uppp så tidigt eftersom hon bor på elevhemmet. Dock måste jag släpa med mig allt hela vägen till skolan och det suger.. Men men nu ska jag plocka iordning på mina grejer! Hoppas ni har en fin dag! Puss på er


En av böckerna jag håller på o läser i.

Förresten!
Filmen igår var jätte bra. Tyckte det kunde varit liiite mer 3D grejer men helt klart värd att se! Jag hade nog inte tyckt att den var alls lika bra om jag inte sett den i 3D. Dessutom var det skitfränt! Och jag kan inte låta bli att älska Johnny Depp ennu mer, han är ju för klockren skådespelare alltså! Rekomenderar er att se den, ni som inte sett den - se den!

Kommentarer
Postat av: Madde

Har också den där boken, har läst en del i den men är fortfarande långt kvar.. Men han som skrivit den förklarar bra :)

2010-03-09 @ 22:43:07
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0