Kolmårdens djurpark

Hej på er!
Idag så har jag varit med Tess och alla andra kommunalare i kolmårdens djurpark! Jag och Tess stod och hjälpte kommunal lite sen har vi gått runt i parken hela dagen. Riktigt trevligt. Vi mötte mamma och Thomas också för de var där, inte varje dag mamma och Thomas är i stan så det var jätte kul! Skönt att de är här den här helgen överhuvudtaget.

helt slut är jag iaf kan jag ju säga direkt!
Man blir rätt trött av att lalla runt en hel dag, men roligt har vi haft det. Jag slocknar snart här i soffan så innan jag gör det tänkte jagg att jag skulle lägga upp "lite" bilder från dagen. Jag orkar nog inte lägga upp alla men några blir det. Hoppas ni haft en trevlig dag för det har jag!

(Okej jag tog 156 bilder under dagen, jag lägegr definitivt inte upp alla, haha..)



Här fick ni några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0