Helgen

Hallå hallå!
Sitter hemma hos Anders som alla andra dagar haha. 
Han och Mario drog nyss så täkte passa på att blogga om min helg!

I fredags så jobbade jag till 16.45 sen gick jag till systemet, köpte en present till min bror och en tröja som jag hade på kvällen. Stressade som ett djur, duschade och fixade iordning medans Anders och Jonas satt och sjöng och tränade inför kvällen (dom skulle spela på cromwell). Lina och Jessica kom först, sen kom Linn och till sist Sahra. Vi förfestade och hade as trevligt! Dock missade vi när grabbarna sjöng men vi fick höra litegrann. En tant, eller ändre dam? vad säger man? haha skitsamma. Hon frågade iallafall mig om jag, Lina och Linn var groupies? haha jag blev as chockad och ba '' Asså.. Det där är min pojkvän '' och pekade på Anders, hon ba ''Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!'' Haha helt sjukt. Men men, kvällen var iallafall huuuuur trevlig som helst och runt 1 så traskade Anders och jag hem till honom. Tackar mina fina vänner för en riktigt rolig kväll!

I lördags (igår) så var jag as schleten, följde med Anders när han beställde soffa så nästa vecka får han sin nya soffa. Lite lagom glad han är haha. Sen så åkte vi hem till Anders och sov en stund innan jag skulle på sexparty hos Matilda i min förra klass. Riktigt kul att träffa gamla klassen faktiskt! Hur trevligt som helst! Jag drog runt halv 11 för jag skulle inte med ut och Anders hade köpt mat, pizza mumsiiii. Dock ligger halva kvar i kylskåpet haha ska äta den sen! Anders och jag gjorde inte så mycket, glodde på film och hade det allmänt mysigt.

Idag då. Vaknade vid 12 och inte gjort ett skit sen dess haha! Jag ska träffa Lina snart iallafall, får se vad vi hittar på för sköj. Kan tänka mig att det blir rätt mycket snack om resan då det bara är 3 dagar kvar tills vi åker! Kan inte fatta det! Det ska bli så sjuuuuukt kul! Ne nu ska jag.. jag vet inte vad jag ska göra men ska inte skriva med iallafall. haha puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0