1;a december

Go'morgon på er :) !
Nu är det december och snart är det julafton, 23 dagar kvar bara ;) Hehe .. Igår hann jag ju inte skriva så mycket, trodde att jag skulle hinna men icke .. Vi åkte iaf ut till landet och firade att Nickes pappa hade namnsdag . Vi åt god mat och hade det jätte trevligt :) Och eftersom det var 1;a advent så tände vi det första ljuset :) Mysmys .
Vi var där till halv 7 undefär sen så åkte vi hem till mig för vi skulle sova här :) När vi kom hit kollade vi lite på tv och sen gick vi och la oss :) Tycker det är så skönt att ha honom breedvid mig när jag ska sova, jag känner mig så trygg då :)
Dock är det ju måndag idag så han har redan åkt till jobbet =/ Vet inte var han ska den här veckan men jag får iaf inte träffa honom förns på torsdag .. :(( Det är bara att stå ut .
Idag är det min första praktik dag på Grizzly! Är rätt så nervös faktiskt ;O Men det kommer nog att går bra, jag vet inte vad jag ska ha på mig bara .. Oömma, sköna kläder, Hmm .. Äh jag hittar väl något att ha på mig iaf :) Jag ska käka lite frulle också tänkte jag . För nu har jag ju tid för det, börjar ju inte förns halv 10 men måste gå vid 9 om inte lite tidigare för att inte komma försent :) Nu ska jag äta frukost, kanske bloggar en gång till, fårse . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0