29;e december

Hej alla glada!
Jag vaknade lite sent idag, vid 12 ungefär tror jag ( a ) Men det var skönt att sova ut, :) Vi gick ju itne och la oss förns vid 03.00 sen har jag inte sovit så bra inatt heller .. Vet inte vad det beror på men jag har vaknat jätte mycket osv.

Igår så hade vi det jätte trevligt iaf! En hel kväll med Nintendo wii&guitar hero! Mycket roligt :D Alex och Tobbe åkte hem vid halv 2 ungefär :)

Som sagt så var vi nördar och spelade hela kvällen, haha :D Vi åkte också till Leons och tog hem mat . Sjukt vad deras bearnaisesås är god!!  Blir att käka pommetalrik där lera gånger kan jag ju lova!! :D vi åt hemma hos Nicke och hade det myys, och spelade som galningar :D Juste, jag fick massor med kläder av Alex som hon inte använder som jag provade1 Jätte snällt! Tack <3

idag så ska jag träffa Tessan, :) Vi ska gå på stan en sväng, det ska bli trevligt, :) Får se hur länge vi går på stan för mamma ville att jag skulle komma hem en sväng så ska väl åka hem till henne, :) jag har ju ett paket att öppna där också :D hih! Sen blir de väl att sova hos Nicke inatt också :) Det är min dag det . Hoppas alla mår bra, :D PUSS

Bilder från igår, :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0