3 Dagar kvar!

Go'morgon på er!
Jag har varit vaken en timma ungefär men har legat kvar i sängen och kollat på tv, mycket skönt :D
Fick ett sms av Tessan och hon ville ses vid 1 istället för 12 så jag struntar nog i att se Kevin som sjunger på stan idag . Vill gärna gå men inte så värst kul att gå själv och trängas med allt folk, så jag får hoppas att han kommer med en konsert som man kan gå på kanske? :)

Snart så ska jag hoppas in i en dusch och sen göra mig iordning&käka något :) Sen blir det att gå ner på stan och träffa Tessan ^^ Jag ska köpa juklkapp till Nikita (min halv syrra) sen vet jag inte vad Tessan ska göra, men vi går nog på stan en stund :) Sen efter det så går jag väl hem till pappa igen och är här ett tag tills Nicke kommer hem, för då ska jag träffa honom, tror jag om han vill träffa mig :)

Ja, det är väl vad jag ska göra idag såhär 3 dagar innan jul ;D Hoppas att alla får en trevlig och mysig söndag :)
PUSSPUSS


Kevin, Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0