4 dagar kvar till jul!

HejHej!
nu har jag varit vaken i 1½ timma ungefär :) Jag trodde att pappa och jag skulle vara på stan vid det här laget, men han mår inge bra så han orkar inte riktigt =/ Men jag ska gå på stan med Tessan imorn så det ordnar sig :)

Igår så kolade jag på film tills Nicke ringde, försökte sova efter det men kunde inte slappna av så fortsatte kolla på film ett tag och sen höll jag på att somna så jag stängde av :)

jag vaknade vid 11 ungefär och sms;ade Nicke ^^ Ska träffa honom snart tänkte bara blogga först :) Jag har fixat mina ögonbryn nu iaf, så nu ser de någorlunda bra ut ;D haha intressant ..

Nae jag vet itne riktigt vad jag ska skriva, jag ska höra av mig till Nicke nu och se om jag vill träffa mig, :)
Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0