7 helt underbara månader!

Idag är det exakt 7 månader sedan det blev du och jag <3
Jag ä så lycklig med dig, du ska bara veta . Det finns ingen som kan göra mig så lycklig som du! Jag älskar dig mer än vad ord kan förklara och jag blev helt varm av ditt sms idag '' Ja idag är det 7 månader :) Nu har vi 60 år till att se fram emot :) <3 '' Det värmde i hela mig! Jag hoppas verkligen att det blir du och jag resten av livet för jag vill aldrig att det ska ta slut. Jag vill vara din och bara din för alltid! Lämna mig aldrig älskling, jag behöver dig för att överleva <3
 


Det är dig jag älskar mest av allt <3
030508 - Dagen det blev du och jag
den dagen blev jag lyckligast i hela världen <3

Kommentarer
Postat av: Norrlänningar

snygg blogg:)

2008-12-03 @ 20:11:45
URL: http://thebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0