älskling är hemma nu!

HejHej!
Kom för inte alls så länge sen hem till Nicke, han kom kanske 10 min efter mig :) Känns bra att han är hemma igen!

idag p praktiken så har jag packat upp JÄÄTTE mycket varor . Jag fortsatte på pallen som jag inte blev klar med igår, sen när jag var klar med den så sa Maria " Tror du att du är klar nu? Det var bara början ;) " Så kommer hon med en pall till oxh lika många kartonger! Men ja det var bara att börja :) Tycker ju att det är roligt så ^^
Ni ska få se listorna som jag hade så kanske ni försår att det var rätt så många varor ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt med min älskade och njuta av att han är hemma :) ! Hoppas ni får en toppen kväll :) !! PUSSPUSS


Som sagt, det var "några" varor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0