Fotad, YES!

HejHej!
Ledsen att jag nte har bloggat, men jag har inte orkat helt enkelt .
idag så har nicke och jag varit ute och gått en hel del, först så gick vi till ingelsta och gick i affärerna där sen gick vi till maxi och gick i affärer där, o sen så gick vi hem :) Jag handlade 2 julklappar så ny har jag bara .. en, två tre .. åtta stycken kvar, blöh! Men det går nog, :) När vi kom hem till mig la vi oss i soffan och tog det lugnt, för vi var rätt så trötta båda två, hah .
när mamma och Thomas kom hem lagade de mat, och tyvärr så blev maten för tark för mig så kunde knappt äta . Men men .. Efter det drog vi igång med fotandet!! Som jag sa tidigare så har Thomas köpt ett nytt objektiv till sin kamera så han skulle kunna ta bättre porträttbilder så han fotade oss, :)
Här har ni ett par ^^

     
  

Här har ni lite smått&gott :D Hoppas ni haft en bra daag! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0