Fredag - Jullov!

HejoHå, första dagen på jullovet idag, :)
Jag fick ju inte gå på avslutningen igår eftersom jag hade praktik men nu är der loov :) Skönt! Vaknade vid 10 av att Nicke pussade på mig, myys :) Vi pratade lite, fast inte så långe för han skulle på julbord (han är där nu) Men han var tvungen att duscha oså o sen så åkte han .

Jag har mest kollat på tv och letat teman till min telefon, men jag förjar bli hungrig så ska nog äta frukost snart, :) Sen måste jag hoppa in i en dusch och sen måste jag fixa mina ögonbryn, de ser förjävliga ut ;O Så gör det om jag orkar ;D heh .

Jag hoppas att Nicke inte kommer hem så sent från julbordet för ikväll ska han på fest och jag vill träffa han lite innan han ska iväg och jag ska ju till pappa sen . så får se hur mycket vi ses idag .

Meen om man kanske skulle ta tag i dagen och äta lite, :) Hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0