Fredag+Lördag

HejHej!
Jag har inte haft någon större lust att blogga faktiskt, men nu har jag :) Idag så har Nicke och jag varit på stan en sväng med Alex&Tobbe, mycket trevligt :) Eller vi gick inte på stan så mycket, satt mest och fika ;D Jag tog en snickerslatte som gjorde min mage helt upp fuckad .. Mår bättre nu, men fortfarande inte bra .
Efter stan åkte v hem till Nickes mamma och pappa för att vi sklle äta, men jag kunde dock inte äta något för det kändes som min mage skulle vända sig upp&ner och allt skulle komma ut ur munnen, jäävligt trevligt .. så jag lät bli att äta för att slippa det . Kändes lite elakt men de förstod ju varför jag inte åt . Sen så åkte vi hem till Nicke och vi har sett på tv, fast nu spelar han Need for speed undercover och jag sitter vid hans laptop . Vi ska väl se en film sen eller så :)

Igår då .
Jo då var jag ju på praktiken, rätt så segt eftersom det var fredag . Det började med att min handledare var 15 min försenad så fick stå ute och frysa -.- Hon bad inte ens om ursäkt :S Jaja . Jag fick packa upp varor, bygga kattklös osv. Sen åkte jag hem till Nicke och pratade lite, sen var det dags för idol final! Satt på helspänd hela tiden :D Sen så vann ju KEVIIIIN :D YES! Har hejat på honom från första början, Wihiiiiiie! Jag blev jätte glad :D
Sen gjorde vi väl inte allt för mycket, Nicke blev trött och jag kollade på vänner ;D Somnade i soffan gjorde jag också :O men Nicke kom upp och väckte mig så jag la mig i sängen :)

Ja, det är vad jag har sysslat med, så nu vet ni ;) Haha . Nu ska jag se om jag hittar något roligt spel, fast först ska jag leta teman till min mobil, ^^ PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: LEEEEEJNA

KEVIN ÄGER ! :D Låten också btw :) <3 ! ladda ner den åt mig ( a ) ?

2008-12-14 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0