Go'morgon!

Go'morgon alla glada :) ! Nu är det en ny dag, men itne som alla andra dagar, för idag så kommer Nicke hem!! Jag är super glad :D Hih, håller på att sminka mig nu, men så hade datorn startat och jag tänkte skriva lite snabbt innan jag fortsätter att stressa! Jag tänkte nämligen åka till Nicke direkt efter praktiken så jag nåste packa min väska också . Men jag ska ju bara vara där i 2 nätter nu sen skulle vi ju vara hos mig, så jag behöver inte ha med mig så mycket, :) Hoppas det blir lugnt på praktiken för jag har jätte int i fötterna, men det är ju sånt om märks .. Nu måste jag fortsätta sminka mig och fixa! men ska försööööka slänga upp dagens outfit innan jag går :) ! BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0