Grattis på namnsdagen älskling!

Hejhej nu är jag jätte rastlös och tänkte blogga lite, :)

Idag så har Nicke namnsdag, jag hade glömt det heh .. Men jag kom på det när hans mamma ringde och sa grattis ( a ) Men jag har ju aldrig firat namnsdagar oså, så får skylla på det ( a ) Hehe
Dagen började ju med förhandsvisning på den nya disneyfilmen Bolt som kommer i februari nästa år :) Och jag säger bara se den! Den var jätte bra! Speciellt för de som älskar disney borde se den! Grät gjorde jag, ååh den var bra!Den fick mig att vilja ha en hund ännu mera också!! Om man ändå kunde få det .. Jaja

Efter filmen så åkte Nicke och jag hem till honom igen och började städa . En riktig julstädning blev det :D finfint, dammade och allt gjorde vi ^^ Eller det var jag som dammade, och Nicke städade på annat håll :) När vi var klara kände jag hur sjukt trött jag var (Sov ca5 timmar i natt ..) så jag la mig i soffan för att vila, somnade aldrig men det var jätte skönt att lägga sig ner . Nicke och jag la oss i sängen ett tag och helt plötsligt fick jag känslan att jag ville gråta och släppte ur tårarna . Vet inte vad det var, men det gick över snabbt :)
Sen kom hans familj och vi drack glögg och fikade o hade det trevligt, :) Pratade om att jag kanske ska vara hos dom på julafton men det är sånt som märks . Vi åkte hem till mg vid halv 7 ungefär så åt vi mat med mamma och Thomas, mycket gott . Sen har vi kollat på tv och pratat och haft det trevligt :)

Och nu som sagt är jag jätte rastlös och vill hitta på något, men resten kollar på Beck ;P Jag känner inte fr att sitta still just nu . Venne varför, men det hjälper när jag sitter här :) Imorn så ska Thomas fota mig, Nicke och mamma också tror jag . Han har nämligen köpt ett nytt objektiv till sin kamera så att han kan ta bra portätt bilder, och jag ska tydligen vara hans ''modell'' sen ville han fota Nicke också, så det blir kul ^^  Hoppas att man kan få bilderna som blir bra :)
Jag blir helt till mig när jag ser Thomas kamera alltså , Jag vill haaa!! Men men, drömma kan man ju göra .. Heh

Jag kanske ska vara lite social, annars är det väl någon som börjar klaga snart :P Hoppas att alla haft en bra Lördag, det har iaf jag :) Puss&Kram på er !


I lööve it <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0