Helg, äntligen helg!

Hej och hå!
Nu är jag hemma efter en hel dags praktik och en trevlig kväll med Lina, Jerry&Nicke, :)

Praktiken;
Idag så var det rätt så lugnt faktiskt . Fick märka massa varor och det var MASSOR! Haha . Gav som vanligt djuren mat och vatten och jag kunde bara inte låta bli att gosa med den söta lilla hamstern en stund :) Vad gjorde jag mer? Jo de hade halsband&Koppel till hund på rea som låg i en stor trasselboll, SJUKT jobbigt att trassla ur! Ni får se bilder sen ^^ Gjorde inte alld för mycket idag faktiskt, fick sluta en halvtimme tidigare också, skönt :) Fast jag fick springa som ett djur till bussen! Jag var helt slut när jag klev på -.- 

Kvällen; 
Jag kom hem till Nicke straxt efter och bytte om, sen vid 7 så åkte vi ner till stan och mötte Lina&Jerry :) Vi gick och käkade på Gu va gott, jag åt en kyckling rulle med currysås, Lina tog också en fast med vitlökssås meen när dom kom med den hade hon fått en med currysås och fegisen vågade inte gå och säga till så jag fick göra det åt henne , haha :D Men hon fick sin rätta mat sen iaf :)
Sen så gick vi och handlade godis, eller Lina gjorde . Och sen gick vi till Bion, vi såg Vi hade iallafall tur med vädret igen! Den var helt okej, man fick sina skrattanfall :D Sevärd!! Sen nu är vi hemma hos Nicke, vi ska väl sova snart, eller jag är inte så trött men han är (; Heh .
hoppas att alla haft en bra fredag :) ! PUSS


^Ja, såhär såg det ut innan jag började ..


^Och vid det här laget blev jag förbannad ..


^Men titta så fint det blev :D!


Skylt på Gu va gott, ! (min mobilkamera suger -.-)


Lina och Jerry inne på Sånt&Gott ;D


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0