helgens sista dag, söndag

HejHej!
Har haft fullt upp idag så jag har inte kunnat blogga faktiskt, men jag gör det nu :).
Vaknade först vid 8 när Nicke gick upp för att han inte kunde sova, Oh herregud sa jag och somnade om på stört! Vaknade sen vid 11 och då gick jag upp, eller jag låg kvar ett tag i sängen men var vaken iaf :) gick upp och åt frukost med älskling . Tycker det är gulligt att han inte äter frukost innan mig så vi gör det tillsammans, :) Sen var jag tvungen att göra mig iordning för jag skulle åka med bussen 12.43 till stan och möta Lina . Vi gick på stan och kollade julklappar, jag märkte också att jag inte har några pengar kvar och jag har 6 presenter kvar -.- aaaaaaaaaaaaaah! men det ordnar sig, :) Var jätte trevligt på stan!

Åkte hem till Nicke sen och då fick han en ros jag köpte till han :) love u <3
Vi käkade mat, revbensspjäll&Kroketter, MUUUUUUUMS :D Vad gjorde vi sen? Jo satt och pratade lite, sen kollade vi på film X-men 2 :) Mycket bra film! Jag tycker om filmer om ''krafter'' och magi o sånt :) Lääängtar tills den nya Harry Potter kommer :D Men ah .

Sen var wallander på tv och då kollade vi på det, fast bara jag som kollade klart för Nicke blev trött och gick&la sig . Jag ska också sova snart, jag ska bara diska först -.- lite sent kanske, meeen jag har inte orkat och jag orkar definitivt inte göra det imorn . vi sover ju hos Nicke inatt för vi orka itne åka till mig, hah ;D Så jag får gå upp tidigare än vanligt men det gör inget :)

nae men om man kanske skulle ta tag i disken .. Hoppas alla njutit av helgen :) !! Imörn börjar sista veckan på praktiken sen är det LOV ! Jippie! Hah :D PUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0