Lady&Lufsen 2 Ludde på äventyr

Helluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jag är trött trött trött och ska snart sova ! Jag har inte gjort allt för mycket sen jag kom hem, ätit och kollat på tv med mamma, sen så har jag pratat med min älskade Nicke i telefon nu ringer han också :D När man talar om trollen ;) Hih .

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på Lady&Lufsen 2 Ludde på äventyr Älska disney!!

Långt bort här ifrån där vill jag va, nånstans där man fritt får springa!
där inga halsband stramar och där man slipper kramar&borstar e förbjudna, inga katter jamaaaaaaaaaaaaaaaaar!
En värld utan kedjor, där man springer friii, och alla huundar delar samma filosofi, där finns inga gränseer, där blir jag så fri! En värld utan alla kedjor en dag blir blir det mer en fantasiiiiiiiiiiiii! (8) (8)

Älskar den låten, kan inte sluta sjunga  :D Nu måste jag se filmen så jag kan sjunga med :D
Puss&Go'natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0