mat dags!

hejhej!
Trots att vi blivit själva på nyårsafton såhar vi det rätt så mysigt, :)
Vi har kollat på tv och bara myst sen duschat och snart är det dags för mat, :) Vi sla äta marinerade kycklingfileer med ris och sås :) Hoppas att det blir gott! Vi brukar ju inte laga mat så ofta, men när vi väl gör det så brukar det bli kanon!  Ska bara vänta på Nicke så kör vi igång med maten :) !! Sen senare blir det att ta en promenad och smälla raketer, :) Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så i får se, :)

Jag är fortfarande sur på Janne för att han dissade oss .. Men det är väl inget att hänga upp sig på, han hade ju lite grejer han ville reda ut oså .. Så det är väl bara att fortsätta le!

jaja, nu ska jag kika in på min bilddagbok innan Nicke kommer!

Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0